מוקד ארצי - 24 שעות ביממה

תשובות לשאלות נפוצות

לא, ההזמנות מוזנות אוטומטית במחשב ההזמנות ומטופלות ע"י מחלקת התיאום המקצועי שלנו,
מונית תחכה לכם בכתובת ובשעה שנקבעו ללא איחורים וללא תקלות.

מונית תמתין לך בכתובת ובשעה שנקבעו, הנהגים שלנו מתקשרים כ-20 דקות לפני ההגעה.

אפשר, אך ורק דרך אפליקציית ביט-bit של בנק הפועלים. (הורדה והרשמה חינם בחנות האפליקציות)
התשלום ישלח דרך ביט-bit ישירות לנהג, נא לסמן תשלום בביט בעת ההזמנה.

אין מה לדאוג, אנו מעודכנים בכל עיכוב או הקדמה בטיסה
נהג יצור עמך קשר מיד לאחר הנחיתה,
חשוב מאוד להיות זמין במספר שנמסר בהזמנה.

הנהג יצור עמך קשר כ-20 דקות לאחר הנחיתה ויתאם איתך את מקום האיסוף, חשוב מאוד להיות זמין במספר שנמסר בהזמנה.

נשמח לפידבק חיובי בגוגל! בלחיצה כאן -> http://g.page/taxistarss/review
ובדירוג של 5 כוכבים בחנות האפליקציות
שמחנו לתת שירות 😉

דילוג לתוכן