תחנה שומרת שבת
מוקד ארצי - 24 שעות ביממה

תשובות לשאלות נפוצות

לא, ההזמנות מוזנות אוטומטית במחשב ההזמנות ומטופלות ע"י מחלקת התיאום המקצועי שלנו,
מונית תחכה לכם בכתובת ובשעה שנקבעו ללא איחורים וללא תקלות.

מונית תמתין לך בכתובת ובשעה שנקבעו, הנהגים שלנו מתקשרים כ-20 דקות לפני ההגעה.

אפשר, אך ורק דרך אפליקציית ביט-bit של בנק הפועלים. (הורדה והרשמה חינם בחנות האפליקציות)
התשלום ישלח דרך ביט-bit ישירות לנהג, נא לסמן תשלום בביט בעת ההזמנה.

לשינוי או ביטול הזמנה יש לשלוח ווטסאפ לשירות הלקוחות במספר 0548384616 או להתקשר 08-9-106-106 מוקד טלפוני ארצי 24 שעות.

אין מה לדאוג, אנו מעודכנים בכל עיכוב או הקדמה בטיסה
נהג יצור עמך קשר מיד לאחר הנחיתה,
חשוב מאוד להיות זמין במספר שנמסר בהזמנה.

הנהג יצור עמך קשר מיד לאחר הנחיתה ויתאם איתך את מקום האיסוף, חשוב מאוד להיות זמין במספר שנמסר בהזמנה.

אכן ע"פ תקנות התעבורה חלה חובה על נהג מונית להפעיל מונה בכל נסיעה.
לכן הנהג יפעיל מונה ע"פ חוק ובמידה ומחיר המונה גבוה ממחיר מוניות הכוכבים הנהג יבצע הנחה במונה בסיום הנסיעה למחיר שנקבע בעת הזמנה. אתם תשלמו את המחיר הנמוך מבין השניים – מחיר מוניות הכוכבים או מחיר המונה.
אין לנו ספק שהמחיר שלנו ינצח 🙂

נשמח לפידבק חיובי בגוגל! בלחיצה כאן -> http://g.page/taxistarss/review
ובדירוג של 5 כוכבים בחנות האפליקציות
שמחנו לתת שירות 😉

דילוג לתוכן